Сьогодні багато компаній, що спеціалізуються на оснащенні магазинів, супермаркетів і гіпермаркетів різними видами торгового обладнання, все частіше знайомлять українських споживачів з сучасною продукцією світових виробників. Це свідчить про те, що в недалекому майбутньому торговельні підприємства України виявляться цілком здатними вийти на якісно новий рівень обслуговування своїх покупців.
Компанія «Астра» презентує роздрібним мережам холодильне обладнання, яке стане новим рішенням в облаштуванні торгівельних підприємств різних форматів.
Продукція фірми «АНТ» знайома споживачам Західної Європи ще з 1959 року, коли в Австрії було відкрито виробництво холодильного обладнання. Широку популярність торговій марці «АНТ» принесли ларі для морозива, які відрізняються ергономічністю й високою якістю продукції. На сьогоднішній день продукція компанії «АНТ» експортується більш ніж у 20 країн світу. Лідером споживання обладнання «АНТ» є Німеччина, яка закуповує більше 43% продукції, що випускається. Ненабагато відстає США - 32%, потім Англія - більше 26%. Отже, більше 80% продукції йде на експорт, що є показником високої якості обладнання АНТ.
Сьогодні виробнича діяльність компанії зосереджена на трьох напрямках - це ларі для морозива, холодильні шафи для напоїв, а також холодильні та морозильні ларі великої ємності. Сьогодні на заводах компанії, розташованих в Австрії та Німеччині, працює 780 чоловік. Торговий оборот компанії за 2003 рік склав 143,6 млн євро.
Одним з найбільш вдалих рішень, які торгова марка «АНТ» презентує, є холодильні та морозильні ларі великої ємності, технічні характеристики яких вигідно відрізняють їх від аналогічної продукції. Так, в скринях «АНТ» обсяг складованих товарів на 25% більший, у порівнянні з бонетами (гондолами). При цьому ларі займають невелику площу торгового залу, а можливість їхньої установки в торговельну лінію дозволяють організувати магазин з найбільш вигідним ергономічним рішенням. З досвіду компанії «Астра», пропонована продукція розрахована на магазини різного формату (площею від 100 до 2000 кв.м).
Іншою перевагою рішення на основі холодильного обладнання «АНТ» є економічність: у порівнянні з бонетами ларі «АНТ» споживають електроенергії в три рази менше. Слід також зазначити, що при відключенні електроенергії продукція в обладнанні «АНТ» ще 8 годин зберігається в замороженому вигляді. В умовах вітчизняних енергомереж зі значними перепадами й навіть втратою напруги ці особливості роблять роботу обладнання особливо надійною.
Обладнання може бути використане у версії VARIO, коли ларі можуть використовуватися і як морозильники (-11 ... -220С), і як холодильники (0 ... + 150С).
Основні модельні ряди продукції «АНТ» для ринку подані скринями різного об'єму: SALZBURG (від 550 до 1008 л), PARIS (від 502 до 908 л), що робить їх найбільш гнучким і, відповідно, затребуваним рішенням для будь-якого магазину. Слід врахувати й ті обставини, що дане обладнання відповідає головному критерію ринку - співвідношенню ціна-якість. Невеликі габарити при достатньому обсязі й площі для зберігання продуктів, простота в експлуатації, можливості одночасної демонстрації продуктів та їх зберігання в морозильних скринях - все це важливі фактори при виборі обладнання для магазину. У свою чергу, вартість таких конструкцій набагато нижча в порівнянні з низькотемпературними вітринами або бонетами, які виконують аналогічні функції, а це суттєвий показник для розвитку українського торгового підприємства в справжніх умовах.
Крім того, сучасна тенденція в дизайні холодильного обладнання в сторону м'яких, згладжених форм, збільшення демонстраційних обсягів знайшла своє відображення в конструкціях від компанії «АНТ», які стануть прикрасою будь-якого магазину.