КОМПЛЕКСНЫЙ СЕРВИС - УНИВЕРСАЛЬНЫЕ СПЕЦИАЛИСТЫ
Два года назад бизнес направление «Комплексное сервисное обслуживание инженерных систем» компании ASTRA принял на полное комплексное обслуживание объекты сети «АТБ - маркет» по направлениям: электротехническое, механическое, сантехническое, грузоподъемное, торгово-технологическое, отопительное, рекламное оборудование, системы вентиляции и кондиционирования, строительно-монтажные работы.
Сегодня магазины двух крупнейших сетей пользуются полным спектром комплексного обслуживания от компании «АСТРА», - это магазины сети «АТБ-маркет» в Киевской, Черниговской, Днепропетровской и Одесской обл., объекты сети «Сильпо» - в Харькове. На частичном комплексном техническом обслуживании находятся магазины «Велика Кишеня». Недавно стартовал пилотный проект полного комплекса на первом объекте «VARUS» в г. Днепр.
- Мы добиваемся того, чтобы на всех объектах заказчика, независимо от спектра предоставляемых услуг, было образцовое состояние. Работаем над тем, чтобы наши специалисты стали универсалами, готовыми решить любую проблему и избежать ее повторения в будущем, - говорит Наталья Донских Торопчина, руководитель службы планирования и диспетчеризации «АСТРА-СЕРВИС».
О том, как работает служба комплексного сервиса в Киеве рассказал Петр Герасименко, инженер Регионального сервисного Центра (РСЦ) Киев:
- Як працюємо?
Відповідальність у нас на першому місці.
Відгуків поганих про нашу роботу не знайти. По дзвінку диспетчера, - на об’єкт виїздить бригада і встигає вчасно. Буває, що телефонують прямо до нашого офісу в Києві, чи то, навіть, бригаді з магазину, який обслуговуємо.
А роботи виконуємо різні.
Був, навіть, такий випадок у щойно відкритому магазині. На першому тижні роботи заклинив ключ у сейфі при роботі інкасаторів. Здачу грошей зробити ніяк.
Швидко приїхала наша бригада, - справились з проблемою, магазин знову запрацював у звичному режимі.
Нас уже добре знають. Коли дізнаються, що магазин приймає на обслуговування «АСТРА», - на обличчях посмішка задоволення, - можна бути спокійними. Зустрічають на об’єкті, як старих друзів, буває, і кавою пригощають. То бригада встигає приїхати поки ще кава не вичахла).
Нині на обслуговуванні - 91 об’єкт, два скоро приймаємо, – буде 93.
Окрім «АТБ» є ще магазини «ВЕЛМАРТ» в Ніжині. Там працюють Олег Сушков, Василь Костогриз і Єгор Євков. А ще, там наші холодильщики – Олександр Рябець і Сергій Дедик. Вони працюють бригадами в парі. «Велмарт» - магазини великі, там і торговельне обладнання габаритне і спеціальні печі великі, - буває потреба і в спеціальних знаннях, та й просто в фізичній допомозі. Тож разом краще.
В цих магазинах ми ведемо і будівельно-ремонтні роботи. До речі, саме в Ніжині знаходиться найбільший магазин цієї мережі.
Працюємо так, щоб при імені «АСТРА» виникала асоціація впевненості, що все буде в порядку.
- Послуги сервісного обслуговування надаються в повному обсязі, своєчасно, роботи виконуються якісно, зауважень немає. Кваліфікацією спеціалістів задоволені,- говорить Аліна Анатоліївна Сич, керуюча київським магазином «АТБ» № 948
- З дня на день очікуємо відкриття чернігівського «АТБ», його приймають на обслуговування Дмитро Штепенко, Дмитро Новохатка и Сергій Симонов.
Холодильну систему беруть під свою опіку наші спеціалісти з холоду - Сергій Краснощок і Едуард Ландишев.
Надіємося, що і надалі все у нас буде добре, - завершив свою розповідь про роботу служби комплексного сервісного обслуговування Петро Герасименко.
Ольга Котенко, Петро Геросименко ТОВ «АСТРА»